Alla inlägg under juli 2018

Av Johan Carlsson - 14 juli 2018 14:53

Om lite mer än en timma spelas bronsmatchen mellan Belgien och England. Min favorit Lukaku och Belgien har en bra chans att snuva engelsmännen på bronset men får se upp med dom luriga hörnorna och utmärkta frisparkarna. Om några timmar vet vi var bronset hamnar.
Jugoslavien kan ta revansch sen 92 då Danmark vann EM sedan man halkat in på ett bananskal på juggarnas bekostnad. Kroatiens prestation i år är nog redan ännu större. Jag hoppas på Kroatien då jag upplever fransmännen som ganska självgoda. Och visst vore det roligt om en underdog vann VM.Det är ju inte så många länder som gjort det och att utöka skaran skulle bredda fotbollsvärlden.

Av Johan Carlsson - 11 juli 2018 06:31

Säga vad man vill om Ronaldo... Visst filmar han och gråter men han presterar ju på allra högsta nivå också . Om nån kan va värd över en miljard kan naturligtvis diskuteras men han har alla chanser att göra några bra säsonger i Juventus innan han slutar.
För övrigt tycker jag Lukaku var blek igår mot Frankrike.
Och solen flödar denna ovanligt torra VM sommar....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards