Alla inlägg under augusti 2017

Av Johan Carlsson - 19 augusti 2017 20:04

Hallå!!!
Efter att jag sett bilderna på Ronaldos utvisning måste jag säga att den var fullt rättvis. Filmningen var solklar och endast dom los Blancos med bara ögonvitor kan säga nåt annat . Avstängning i fem matcher kanske är väl hårt men Ronaldos sammanlagda filmningar genom åren skulle kunna ge tre månaders avstängning. För övrigt kan jag för dom som vill se riktiga idrottsmän och kvinnor i lagsporter rekommendera rugby och damfotboll. Detta efter att ha varit på Trojans och Smedbys matcher i Norrköping. Så för er som tröttnat på döende svanar och fallande primadonnor så finns det bra alternativ som borde kunna bli mer populära i framtiden. Det som krävs är naturligtvis fixstjärnor och framgångar för att öka intresset men att börja gå på matcher och stötta ett lag är en början. Jag kommer iaf att bli en mer frekvent besökare på mindre arenor och matcher.
Johan Carlsson

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards